Új generációs Internet Bank a Raiffeisen Bank International részére
Projekt adatai
![]() |
|
Új generációs Internet Bank a Raiffeisen Bank International részére
Új generációs Internet Bank a Raiffeisen Bank International részére
Az IND Group új direkt banki technológiája a legmagasabb színvonalú internet bankolási szolgáltatások közé tartozik.
A Raiffeisen Bank International elérhetővé tette 2011-ben, közép-kelet-európai ügyfelei számára, direktbankját (ZUNO Bank), mely az online és mobil banki informatikára specializálódott IND Group technológiájára épül. A ZUNO Bank a piacon elérhető legfejlettebb direkt banki megoldást képviseli.
A ZUNO BANK legfőbb célja olyan ügyfelek megszólítása, akik ritkán keresik fel személyesen bankfiókjukat és inkább online, vagy telefonon intézik pénzügyeiket. A szolgáltatások széles körét éppúgy igénybe vehetik az ügyfelek – a hitelminősítésen kívül – mintha a bankfiókban intéznék ügyeiket. Hozzáférhetnek folyószámlájukhoz, igényelhetnek bankkártyát, nyithatnak megtakarítási számlákat, leköthetik betéteiket, valamint tranzakciókat is bonyolíthatnak –
mindezt a megszokottnál lényegesen alacsonyabb díjért. A direkt banki technológia még azt is lehetővé teszi, hogy
új bankszámlát nyisson az ügyfél.
Annak érdekében, hogy az új online banki rendszer minden igényt kielégítsen az IND Group egy teljesen új front-office megoldást fejlesztett, amely a ZUNO hálózat alapját képezi. A legmodernebb front-end banki megoldásokat tartalmazza, úgy, mint az IND Internet Banking, iMobile Banking, Contact Centre Banking és az IND SMS Gateway alkalmazások.
A most bevezetett online banki megoldás elsődleges célja, hogy a banki ügyfelek felhasználói élménye javuljon. A platform nagyon könnyen használható és egy sor innovatív lehetőséget kínál a pénzügyeiket az interneten intéző ügyfeleknek. A rendszer megfelel a legszigorúbb biztonsági előírásoknak is. A Raiffeisen először Szlovákiában indította el a ZUNO Bankot, ezt követi majd a többi közép-kelet-európai ország is, mint Csehország, Magyarország, Románia.
A megoldás áttekintése
Az direkt bankolás legfőbb funkciói:
- a folyószámla menedzsment,
- a lekötött betét menedzsment,
- a bankkártya menedzsment, illetve
- az ügyfélkezelés.
Az általános funkciókhoz tartozik: az SMS, az e-mail, a belső levelezés és értesítők, a nyilatkozatok, a visszaigazolások, a számlák automatikus mentése, a panaszkezelés, illetvea vadonatúj dizájn.
Könnyebb a be- és kifizetések feldolgozása, a belföldi és külföldi átutalások, a SEPA átutalások, a közvetlen beszedési megbízások és az állandó átutalási megbízások bonyolítása is.





