A Capture Zrt. nemzetközi versenyképességének növelése, termékeinek külpiacon történő értékesítése
SAJTÓKÖZLEMÉNY
A Capture Zrt. nemzetközi versenyképességének növelése, termékeinek külpiacon történő értékesítése
2014.02.03.
A Capture Zrt. 17,6 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „Mikro-, kis- és középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” című pályázati kiíráson. A pályázat összköltsége 35 millió forint, melyből a vállalkozás tanácsadást vett igénybe a külpiaci terjeszkedéshez és kialakításra került egy marketinges munkakör a Miskolci telephelyen.
A Capture Zrt. tudatosan tervezi a külpiaci megjelenést, mivel a K+F tevékenységünk során olyan termékeket dolgoztunk ki, amik a külpiacon is újdonságnak számítanak.
A projekt keretében a sikeres külpiaci megjelenést segítő alábbi tanácsadások történtek:
Marketing tanácsadás során Franciao., Németo., Nagy-Britannia és Kuvait piacán való megjelenéshez szükséges marketing- és piackutatás elvégzése történt a Capture Zrt. ARGUS, Energiaportál, IT outsourcing, bodyshop termékeire vonatkozóan.
Piackutatás keretében megtörtént az általános információk, statisztikai és piackutatási adatok összegyűjtése, a piacon lévő főbb versenytársak meghatározása, vizsgálata.
Stratégiai tanácsadás keretében elkészült a Stratégiai terv, mely tartalmazza 4 országra és a 3 termékre az operatív végrehajtást segítő főbb feladatokat, azok ütemezését, a költségkalkulációt, a becsült megtérülést a piackutatási adatok messzemenő figyelembevételével.
Menedzsmentfejlesztési, szervezetfejlesztési tanácsadás keretében megtörtént azon menedzsment kompetenciák, szükséges szakértelem meghatározása, melyek lehetővé teszik nemzetközi piacra való hatékony betörést a Capture Zrt. számára.
A projekt megvalósítása során kialakításra került cégünk marketing tevékenységéért felelős alkalmazott munkaköre, mely betöltésére új munkatársat vettünk fel.
Megtörtént az amszterdami European Utility Week szakkiállításon való részvételhez és a külpiaci munkánkhoz kapcsolódó prospektusok, marketing eszközök, promóciós anyagok elkészítése.
A projekt pályázati azonosító száma: GOP-3.3.3-12-2013-0013
A támogatás mértéke: támogatás intenzitása 50%
A támogatás összege: 17.596.250 Ft
Projekt megvalósításának kezdete: 2013. február 4.
A projekt megvalósításának befejezése: 2014. február 3.
A Projekt megvalósításának helye: Miskolc
Capture Informatikai és Tanácsadó Zrt.
Cím: 1031 Budapest, Záhony utca 7.
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.capture.hu