ITrend Meetup - Téli összeborulás
-–––––––––
PROGRAM
-–––––––––
17:40–17:55 Érkezés, „regisztráció” – kötelező
Natív mobilfejlesztés JS alapokon – Getting started with React Native
Lévai Dávid – full stack fejlesztő (Bene Studio)
Hogyan csökkentheted egyszerre a fejlesztési időt és a fejlesztési költségeket is? Hogyan „hasznosítsd újra” webes fejlesztőcsapatod mobilos projektekre? Szűk az idő, azonnal le kell szállítani egy cross-platform MVP-t? Több platformra fejlesztenél mobilappot egy közös kódbázis felhasználásával? Ezekre nyújt megoldást a React Native. A különböző „natív” WebView-t használó frameworkök kora lejárt. Fejlessz JavaScriptben tényleg natív mobilappot! A React Native és ökoszisztémájának magas szintű áttekintése, rövid ízelítő a technológia képességeiről, fejlődéséről, és az ebben rejlő lehetőségekről.
Mesterséges intelligencia a weben
Samu József – webfejlesztő (fps ügynökség)
Beszélgessünk a mesterséges intelligencia webes alkalmazási területeiről. Mire használható ma és mire lesz használható a közeli jövőben? Hogyan érinti ez a felhasználókat és hogyan érint minket, fejlesztőket?
–– szünet: üdítő, pizza, sör ––
Reaktív programozás az RxJS-sel
Sevcsik András – Senior Software Engineer (Finastra)
A promise-ok egyszerűvé tették az aszinkron I/O kezelését, de alapvetően még mindig imperatívan fejlesztünk velük, inkonzisztens állapotokkal és kellemetlen meglepetéset okozó mellékhatásokkal. A reaktív paradigmában magasabb absztrakciós szinten dolgozhatunk, ahol az inkonzisztenciát kizárhatjuk és deklaratívan írhatjuk le az alkalmazás működését. Ennek megvalósítására született a Reactive Extensions for JavaScript, azaz az RxJS.
A bankok Amazonja – adatelemzés a digitális banki értékesítésben
Vinnai Gellért – Termékmenedzser (W.UP)
A bankok rengeteg adattal rendelkeznek az ügyfeleikről, ezek döntő többségét azonban a mai napig nem használják. Pedig a tranzakciós adatokat lokációs, közösségi, digitális vagy akár időjárás adatokkal gazdagítva rengeteg mindent megtudhatnak a szokásainkról és igényeinkről, amelyek alapján rögtön személyre szabott ajánlatokat küldhetnének nekünk – ahogy azt a legnagyobb e-commerce szolgáltatóktól már régóta megszoktuk. Hogyan segíthet a nagy mennyiségű adatok elemzése a banki ügyfelek jobb kiszolgálásában?
–– éjfélig: ismerkedés, beszélgetés –
Fotók: Téli összebiorulás 2017