Game Developers Forum - Világokat Építünk

Developers Forum - Világokat Építünk!

Két év kihagyás után újra megrendezésre kerül a Game Developers Forum, amiről senki sem maradhat le!

  • Időpont: 2012.02.08.
  • Helyszín: Aréna Mozi, Budapest
  • Téma: hazai és nemzetközi játékfejlesztési trendek
  • Célközönség: játékfejlesztők és játéktesztelők, de minden játékos érdeklődőt szívesen látunk

Minden érdeklődőt vár a hazai játékfejlesztés legfontosabb seregszemléjére és szakkonferenciájára a Game Developers Forum. A találkozó, az előadások és a szakmai eszmecserék helyszínei a Cinema City (Arena Plaza) mozitermeiben lesznek.

Az elmúlt években olyan világhírű fejlesztők képviseltették magukat a többek között játékdizájnnal, technológiával, MMO-fejlesztéssel, mobil játékplatformokkal kapcsolatos kérdéseket is boncolgató rendezvényen, mint az Epic Games, az IO Interactive, vagy épp a Crytek. A Crysis fejlesztői idén is jelen lesznek, s válaszolnak a napokban megjelent folytatást érintő kérdésekre.

Bár a GDF 2012-t elsődlegesen a játékfejlesztők, vagy a játékfejlesztés gondolatávalkacérkodó fiatalok legjelesebb eseményének szánjuk idén, a rendezvény napját, 2012. február 8-át akkor is érdemes pirossal bekarikázni, ha szimplán játékosként venne részt rajta az ember. Az előadásokról ugyanis hasznos és érdekes tapasztalatokkal gazdagodva távozik majd, ráadásul megérti, mennyi munka fekszik abban a játékszoftverben, amit leemel a polcról. A látványos nagytermi előadások, illetve a kiállítótér izgalmas bemutatói mellett nem feledkezhetünk meg a szakmai workshopokról sem, amelyek lehetőséget biztosítanak arra, hogy az érdeklődők komolyabban elmélyedjenek egy-egy témában a kerekasztal-beszélgetések során.

Program

Idén az előadásokat az indie és a mobil platformokra történő fejlesztés témakörei köré csoportosítottuk, de a 3D-s modellezés iránt érdeklődők és a progresszív, innovatív technológiák rajongói is megtalálják majd számításukat. A 2012-es program minden eddiginél izgalmasabb, sokszínűbb, de egyelőre minden részletet nem árulhatunk el.

Ízelítő a programból

Nemesys Games vezetője, Józsa Szabolcs arról beszél majd, hogyan építette fel saját játékfejlesztő stúdióját, hasznos tanácsokat adva a kezdő játékfejlesztőknek és a játékipar leendő John Carmack-jainak. A Nemesys játékdizájnere, Zach Zebrowski előadásán megismerhetjük a független játékfejlesztés és a mobilplatformokra történő portolás buktatóit és praktikáit is, Fekete Zsombor „Játékosítás a gyakorlatban” címmel tart előadást, Trencsényi Józseftől, az Artex vezető programozójától pedig az indie játékfejlesztésről, annak finanszírozásáról, terjesztéséről és marketingjéről hallhatunk.

Gazsó Péter az Invictustól a lincenszelt játékok mobil platformokra történő fejlesztéséről beszél, betekintést nyújt a programozási és grafikai munkálatokba, valamint a megrendelőkkel való együttműködésbe is, Ido Yehiali független játékfejlesztőtől pedig megtudhatjuk, hogyan lehet a játékfejlesztésből magányos farkasként megélni.

A szakmai fortélyok iránt érdeklődök a Mesharray előadásán a 3D modellezés alapjaival ismerkedhetnek meg.

A 2012-es GDF-en Rátai Dániel, a játékipart és a 3D tervezést, az oktatást és a művészetet egyaránt forradalmasító ifjú feltaláló - akiről kisbolygót is elneveztek - Virtual Reality Kit-jét, a Leonar3Do-t mutatja be az Aréna mozitermében. A 3D szemüveggel megtekinthető prezentáció után az érdeklődők ki is próbálhatják a Leonar3Dót!

Természetesen idén sem maradhat el a kerekasztal beszélgetés sem, ahol az érdeklődők a játékfejlesztőktől kérdezhetnek, kötetlenül beszélgethetnek velük.

Kiállítóink idén is lesznek, játszani, vásárolni is lehet a legnagyobb konzolok legújabb címeivel az előadások közötti szünetben, sőt...

Bővebben


×