Az online evolúció napja

Az online evolúció napja

2012. február 28.-án útjára indul az Evolution 2012. Konferenciat, melynek mottója: „Kontroll alatt”. A rendezvény a Ramada Plazában kerül megrendezésre Budapesten.

Evolution Social Media & Performance

A performance marketing és a social media alapvetően megváltoztatja az online marketing arcképét – vagy mégsem? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? Gyere el, és nézd meg magadnak!

Kontroll alatt: idő, pénz, figyelem, hatékonyság

A médiafogyasztó ideje és a reklámra fordítható pénzek nagysága véges, esetenként még zsugorodhat is, ha másért nem, hát a médiafelületek folyamatos osztódása miatt. Új és még újabb eszközök bevetése (változás és/vagy fejlődés) szükséges az időért és a pénzért. Aktuális divatok, valóban használható új marketing- és médiaeszközök bevetése, térnyerése tartja mozgásban a piacot, a kreativitást, a figyelem állandó fenntartását.Az Evolution elnevezésű konferencia elindításával a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszálunk. Interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgáljuk azok hatékonyságát, életszerűségét. Igyekszünk kideríteni, hogy a bevezetett új eszközök hype-olása mögött valójában mi rejlik – és legfőképpen: hogy mit profitálhat ebből a hirdető.

Az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit vizsgáljuk meg.

A konferencia mottója: Kontroll alatt

A két teremben párhuzamosan zajlanak az események: délelőtt előadások hallhatók,  délután pedig a workshop-okon keresztül illusztráljuk e két média- és marketingeszköz gyakorlati használhatóságait.

 

Olvasson bővebben az eseményről!

 


×